20 Ağustos 2013 Salı

İLK BABALAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN BABACIM....

               



        Merhaba babacım , bugün babalar günüymüş annem söyledi.Önce bana seni anlattı.Çünkü ben her akşam yatmadan önce ,yatıpta her sabah uyandıktan sonra gördüğüm,her sabah aynı saatte bir yere gidiyorsun ya gitmeden benle oynayan,o sıkıntılı gaz problemlerimde sırtımı sıvazlayarak sancılarımı hafifleten ve annemin dediğine göre bundan sonra karşılıksız her dönemimde iyi-kötü günümde sıvazlamaya devam edecek olan ,yüzüne bakıpta hayran kaldığım ,ilk başlarda annemin yanında görüpte kim bu adam diye kıskandığım ama sonra giderek alıştığım,önceleri o anlamsız konuşmalarına ,mimiklerine garip garip bakarken sonradan çığlık çığlığa güldüğüm bu karizmatik adamın kim olduğunu merak ediyordum.Annem söyledi,sen benim Babammışsın.Annem hep bir yanımdayken diğer yanımda da sen olacakmışsın.Büyüdükçe en yakın arkadaşım ,sağ kolum ,desteğim olacakmışsın.Seni tanıdıkça daha çok sevecekmişim.Ama olsun ben şimdiden bile seni çok seviyorum BABA.Evet baba diyorum çünkü yukarıda bana aranıza gelmeden önce  dediler ki sana gık demeden bakacak ve seni deli gibi karşılıksız seven  iki kişi olacak.Biri annen , biri baban.Önce anneni tanıyacaksın hep yüzüne gülen durmadan kokunu içine çeken,her ağladığında aynı anda yanında biten her düştüğünde kaldıracak olan annen.Sana her baktığında seninle gurur duyacak olan , eli her zaman sırtında olacak,senin için yoktan var edecek kişide baban olacak.Evet sen benim Babamsın.İlk babalar günümüz kutlu olsun babacım.Seni çok seviyorum.Umarım annemle aldığımız hediyemizi beğenirsin,isimlerimizin ilk harfleri. İyiki varsın ve iyiki benim babamsın...........                

                                                                                                        TUNA KEMAL ÜSGÜLOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder