18 Mart 2013 Pazartesi

HOŞ GELDİN HAYATIMIZA...

      Canım ,kanım,yavrum ,kuzum ,birtanem ,aşkım ,herşeyim.Senin için hangi iyelik içeren kelimeyi kullansam yetersiz.Hoşgeldin hayatımıza.
         11.02.2013 saat 19:11 ve senin o güzel sesinle ağlaman .Hayat işte benim için bu sesle başladı.Senin sesinle aynı anda hem güldüm hem ağladım.Her halde dünyada bundan güzel işitilecek bir ses ,bundan güzel bir an yoktur.Seni karşıma yatırdılar temizlediler.O an boyunca gözlerimi senden ayırmadım.O kadar küçük ,korkmuş,ve muhtaçtın ki .Sana bakıp bakıp Allah'ım sana şükürler olsun bu bir mucize .Bu benim mi ,inanamıyorum şimdi sen benim misin diye ağlayıp gülüp durdum.Sonra seni giydirip koynuma getirdiler.Allahım o kadar güzel bir kokun vardı ki içime çektim,yüzüne baktım Allah'a şükür ettim.Çok ama çok güzeldin.3,640 kilo,49 cm. boy .Sonra seni götürdüler yanımdan.Beni de hazırladıktan sonra ameliyathaneden çıkışta babanı gördüm içimdeki o heyecanla ve senin gibi bir mucizeyi dünyaya getirmenin gururuyla babana gördün mü nasıl güzel,nasıl tatlı ,nasıl minik dedim.Banan da çok şaşkın,mutlu ve gururluydu.
          Sonra Odada gördüm seni minicik bir burnun küçücük bir suratın ve benden sana geçmiş olan gamzeli şirin bir çenen vardı.Ellerin yumuk yumuk.Seni seven herkes ordaydı .Tüm sevdiklerimiz sana bakıyorlardı.Ben zaten gözlerimi senden alamıyordum.Sercan Dayın hemen sana koşmuş Kartal Yuvasından Yavru Kartal hastane çıkışı almış.Yani ozamandan kafaya koymuşlardı babanla , seni BJK li yapmaya.Dedelerin ,babannen,Serap annanen,Taner Deden, Sevil Yengen ,Buğra Amcan ,Zeliş Yengen, Serpil Halan ve kuzenin Emoş hepsi ordaydı.Tam iki gün hastanede kaldık.Niye mi doğum hikayenide anltayım sana.


         38.haftamıza girmiştik.Kontrollerimiz haftada bire düşmüştü.Cuma günü gittiğimiz kontrolde doktorumuz Suphi Eskiocak senin içinde yaşadığın suyumun azaldığını ve kontrolleri artık haftada ikiye çıkartmamız gerektiğini ve salı günü tekrar gelmemi söyledi.Hafta sonu senin artık geleceğini anladım.Annelik iç güdüsü sanırım salıyı beklemeden tek başıma doktorun yanına gittim.Herşeyin yolunda gitmediğini hissediyordum.Doktor muayenesinde suyumun baya azaldığını ve 24 saat vaktimiz olduğunu gece doğum sancısının gelme ihtimaline karşın bu akşamı evde geçirip ,sancıda başlamazsa  yarın sabah gelmemi ve 10 gibi seni alacağını söyledi.O an çok şaşırdım.Çok hazırlıksızdım manen.Bir an güldüm sonra hadi gece kötü birşey olursa ben o stresle bir gece yatamam da yaşayamam da dedim .Peki o zaman hadi yatışını yap alalım dedi.Tamam bana 2 saat verin herkeske bir haber vereyim eve gidip çantamı alayım dedim,onayladı.Hemen şaşkın şaşkın odadan çıkıp önce bir yere oturup yaşadığım heyecanı sindirip babanı aradım.Sakin ol hayatım ama bugün oğlanı alacaklar dedim.hahahah o benden de şaşkınlaştı hı tamam nee nasıl yani diye sorular sormaya başladı.Sonra onunla evde buluşmak üzere telefonları kapadık.Ben bir taksiye binip eve geçtim.Tabi bu arada ekibi de eve gidene kadar toparladım telefonda .Ve sonra çantamızı alıp hastaneye gittik ve aynı anda herkesle hastane girişinde karşılaştık ve gerisini biliyorusun.Yukarıda anlattım.
             Şu an hayat babanla benim için Tuna'dan önce Tuna'dan sonra diye değişti.Yüzünü benden ama sanırım karakterini babandan almışsın.Acayip keyfine düşkünsün bir kere ,İstediğin aynı anda olmayınca yaygarayı koparıyorsun,baban gibi ağır abisin.Biz sana Tuna Alemdar diyoruz(Alemdar ,Polat Alemdardan geliyor.bizim zamanımızdaki Kurtlar Vadisi dizisinin baş karakteri.bu gidişle senin zamanına bile yayınlanır bu dizi:))
            Bi de çatık kaşlısın sen.Doğduğunda bile asabiydin kaşlar devamlı çatıktı.Bugün 34 günlüksün ama hala o kaşlar çatık.Benim gibi hamileliği boyunca kahkahalarla her yeri inletip dakikalarca çığlık çığlığa gülen bir anneden böyle asık suratlı bir kuzu çıkması herkesi şaşırttı.:))
Ama olsun sen böyle bir anneye sahipken çok haraketli ve güler yüzlü olman  kaçınılmaz  olacaktır.Sen bir büyü senle nasıl kuduracağız.Çok eğleneceğiz minik kuşum:))
           Şimdi sana nasihatlarım olacak.Her zaman mutlu ol.Her anın tadını çıkart.Serüvenci ol.Yaşadığın herşeyin keyfini çıkart.Hep vicdanlı ol.Yardım sever ol.Kötü durumda olanın yanında ol.Birinin bir kusuru varsa yüzüne vuracak şekilde yapma .Kimseyi rencide etme.Paylaşmayı bil.Unutma herşey paylaştıkça çoğalır.Sevgini paylaş,eşyanı paylaş,hayatını paylaş.Asla bencil olma kuzum.Ahlaklı ol.Saygılı ol.Bunlar en büyük erdemdir.Doğruların için savaş herzaman.Hiç bir şeyi içine atma.Ağzın sıkı olsun,sırdaş ol,dost ol.Değer bil.Eşine sadık ol.Büyüklerini ziyaretleri unutma.Aile çok önemlidir.Herbir bireyi sahiplen.
         Bugünlük son olarak.Seni o kadar çok seviyoruz ki babanla.Bizim için artık senden büyük sevgi yok.Senin kokun dünyanın en güzel kokusu ,yüzün dünyanın en güzel yüzü.
                                      Bahtın açık,kaderin güzel  olsun bebeğim......















         

2 yorum:

  1. Eveeet Tunişko, ilk izleyicin ve ilk yorum yazanın da Fido teyzen olsun, hadi bakalım :)
    Hoşgeldin, sağlıkla, keyifle büyü, büyü de Sinan amcanın çılgınlıklarına sen de katıl! :) Bizde eğlence tam gaz devam ediyor, hadi çabuk büyü, seni de bekliyoruz,rolün hazır :)))

    YanıtlaSil
  2. canm benm ya
    ikinizide çok seviyorum
    ne güzel anlatmışsın öle
    duygu patlaması yaşıyorum

    YanıtlaSil